Årsmöte 2020

Årets årsmöte hålls onsdagen den 4 mars klockan 18:00 i Försvarets hus. Alla medlemmar är välkomna. Försvarets hus ligger vid scoutkårens stugor mellan Idrottsgatan och Pyttebroområdet.

Vi inleder med att Lena Hiselius föreläser på temat Vad är hållbar trafikplanering och varför behöver vi det? Lena Hiselius är lektor på Lunds Universitet och forskar bland annat om hållbara transporter. Efter föreläsningen tar vi en kort paus då det kommer att finnas något litet ätbart och drickbart att köpa. Även våra föreningsprylar (T-tröjor, knappar och klistermärken) kommer att finnas till försäljning. Därefter tar själva årsmötet vid.

För att vi ska kunna ordna lagom mycket dricka och tilltugg vill vi att du meddelar senast den 1 mars ifall du kommer till årsmötet. Mejla till info[at]pyttebron.se.

Den som vill lämna in motioner till årsmötet ska mejla eller skicka dem med pappers-post så att de är framme senast en vecka före årsmötet. Mejla till info[at]pyttebron.se eller skicka papperspost till Föreningen Rädda Pyttebroområdet – Värna Ängelholms oaser
c/o Karin Stenholm
Idrottsgatan 6
262 63 Ängelholm

Medlemsavgiften för 2020 är 100 kr. Det är bra om du betalar den redan före årsmötet. Du kan betala till bg 889-6003 eller swish 123 049 13 57. Skriv vem pengarna kommer ifrån!

Kommentarer är stängda.